"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

вторник, 17 февруари 2015 г.

Време за мъже - Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso!


Невероятно обичам да купувам парфюми за мъжа ми - хехе, всеки луд с лудостите си, нали знаете.

Хем подарък за него, хем подарък за мен:)

Харесвам много парфюмите на сицилианското дуо Доменико Долче и Стефано Габана. Всъщност обожавам абсолютно всичко от тяхната мода и стил.


Не бих позволила на никой да нарече нeщо тяхно кич и съм готова да се дуелирам за това. Дори и тези обувки, какво говоря? - особено пък тези обувки:

Не са ли прекрасни и затрогващи?

От съвременните дизайнери сицилианецът Доменико Долче е този , който ми допада най-много - казвам Доменико, защото не е тайна за никого, че той е душата, сърцето, очите и ръцете на модния дует. 

Всеки път като гледам  ревю на Доменико Долче и Стефано Габана буквално треперя и плача от възторг, почуда и вълнение, защото всичко , което правят те в света на модата е толкова невероятно, приказно, красиво, изумително и някак вълшебно. Светът в който искам да живея е свят, декориран от Долче и Габана - това е моят свят, но и с малко Шанел, Армани и Диор в него. Обезателно:)

Но стига вече съм ви обяснявала точно колко съм откачена, а да ви покажа новия парфюм Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso, който като всички парфюми на дивите сицилианци е ммм!




Не ми бе трудно да намеря повод да го купя, защото скоро беше Свети Валентин и какъв по удобен повод за да направя подарък на моя мъж, който всъщност си е подарък за мен.

И така
 Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso
Парфюмът идва в концентрация EDP и опаковки 40 мл - 104 лв. цена в Дъглас , 75 мл, 125 мл. Има и after shave - цена за 125 мл - 132 лв, deo, че даже и  shower gel. Mмм!!!

Дизайнерският дует Dolce & Gabbana пуска своят парфюм за жени Dolce & Gabbana Pour Femme в 1992 година.
В 1994 излиза и мъжката версия Dolce & Gabbana Pour Homme. Заедно тези два аромата стават култови и емблематични за 90-те години на 20 век. А  Dolce & Gabbana Light Blue става най-продаваният парфюм в света, измествайки от първото място на парфюмните бестселъри такива легенди като Chanel 5 и Chanel Coco Mademoiselle.
През 2012 дизайнерите решават да се върнат към корените си и преиздават знаменитите двойки аромати с обновени съвременни композиции.
През 2013 година се появи  версията на Dolce & Gabbana Pour Femme - Dolce & Gabbana Pour Femme Intense.
А тази зима дизайнерите ни зарадваха с новия мъжки парфюм Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso.




Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso е елегантен папратов - дървесен аромат, построен на контрастите между свежите ноти и наситените топли отенъци. Той е анонсиран като аромат на инстинктите и несдържаните емоции; като аромат за мъже за които традициите не са просто думи. Сицилия!Сицилия!Сицилия! Композицията се отваря със свежи водни акорди и ароматни нотки на босилек и лавандула. В необичайното сърце на аромата има един напълно нов акорд дърво Moepel от Южна Африка, като допълнение към луксозните флорални, балсамови и медни нюанси. В компанията аромати влизат и дълбоките нотки на тютюна, на labdanum-а, сандаловото дърво и кипариса.

Лице на парфюма е Колин Фарел (Colin Farrell).  




Fragrance бутилката е в същата форма като тази на предшественика си - невероятно стилна и асоциативна

Силен шлейф, а аз обичам шлейфови парфюми, и доста висока трайност.  

Лично аз откривам в него и орхидея, загадъчна и екзотична, и морска сол, свежа и енергизираща, и кашмир, уютен и топъл. Представата е за един невероятен мъж, като моя. 

Затова ще ви помоля да не го купувате, Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso е само за мен и за моя мъж! Точка!

Колебаех се между него и новия Chanel Bleu de Chanel , но Dolce Gabbana Intenso буквално ме помете още от първо вдъхване и въобще не остави в  главата ми мисли за друг.

Ах, да можех да го изкупя и да не позволя на никой друг или друга, да се докосне до този парфюм...


-----------------------------------------------------------------------------

ps - парфюмът и афтършейвът Dolce & Gabbana Pour Homme Intenso са закупени от Дъглас 2, Мол Сердика. 
Категорично предпочитам да купувам парфюмите и козметиката си само от оторизираните от брандовете магазини.
Според мен и според личния ми опит повечето сайтове, специално за парфюми за силно съмнителни, съжалявам . Покупките ми от такива места не са оставяли в мен никакво впечетление за оригиналност на парфюма, а точно обратното. 
От онлайн предлагането имам доверие само на сайтовете на категорично доказали своята коректност магазини като Harrods, Selfridges, Douglas, Sephora, Net - A - Porter, House Of Fraser.
Повече по темата - тук

9 коментара:

  1. Много ми хареса публикацията с тази забавна нотка. Описанието ти на парфюма развълнува и мен, и определено ще вдъхна от аромата му, когато ми се изпречи от някоя витрина.

    ОтговорИзтриване
  2. Ароматът си заслужава, само едно се питам защо на Св. Валентин ( не е мой празник и никога няма да бъде) към бултиката на аромата не вървеше и Колин :D. За дамите с любов ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това сигурно много дами се питат:))))Беше добър в ролята на Александър Велики, а Анджелина Джоли в ролята на майка му пък беше неповторима.

      Изтриване
  3. Не разбрах защо не върви Колин? Такъв красвец, буквално ми се свива сърцето като го гледам!

    ОтговорИзтриване
  4. ПАРФЮМЪТ НЕ ЗНАМ КАКЪВ Е, НО АКТЬОРЪТ ..... НИКОГА НЯМА ДА МУ ОТКАЖА.....

    ОтговорИзтриване