"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

неделя, 20 септември 2015 г.

Lancôme La Vie Est Belle L'Eau de Parfum Intense - Животът е Щастие



представям ви
Lancôme 
La Vie Est Belle L'Eau De Parfum 
Intense 




Животът е хубав ! Хубав и в малките, и в големите неща.

Може би все пак трябва да започна моята публикация с това, че Lancôme е една от любимите ми парфюмерийни и козметични къщи.

Всичко започна за нас, двамата с Lancôme, много отдавна още когато  бях ученичка.

И Lancôme все още не бе купена от L'Oreal, а бе самостоятелна и много изтънчена френска парфюмерийна къща, с традиции, работеща със скъпи и натурални съставки от които правеше своите парфюми - шедьоври.

И мама ми подари първия фрагранс:
Magie Noire Lancôme - 7,5 ml парфюм във високачествен истински кристал.
ЛЮБОВ!

O, разбира се, аз се влюбих! И ми бе отговорено с взаимност!

Оттогава не съм пропускала парфюм на Lancôme.
За мен Lancôme бе Chanel преди Chanel и остана и след това. 
Guerlain, другата ми голяма любов, се появи чак по-късно, защото сами разбирате Guerlain все още е не дотам популярен в България.

Така че съвсем правилно се досещате - когато през 2012
Lancôme
обяви създаването на нов свой парфюм,
вдъхновен от Джулия Робъртс,
нямаше по-развълнуван човек на света от мен.
Сигурно бях първата, която веднага нетърпеливо си купи
La Vie Est Belle.

 Джулия Робъртс - муза и лице на La Vie Est Belle, Lancôme

Позитивната бяла магия на този парфюм ме завладя още с първото вдишване.
С удоволствие проследих всичките му превъплъщения Legere, EDT, L'Absolu.
И съм очарована и от последната интензивна версия
Lancôme La Vie Est Belle L'Eau De Parfum Intense,
която излезе буквално преди дни и веднага си я купих.


Парфюмната композиция е подписана от

Dominique Ropion

и

Anne Flipo.



А нотите са изключително интересни:
През цялото време се чувства нежния ирис.

Началото е бергамот, портокал, круша, розов пипер, пъпки от касис.
По нататък следва !внимание! - тубероза, която аз специално обожавам.
Портокалови цветчета, жасмин замбак и иланг-иланг.
Базата е лешници и сметана.
Какво по-прекрасно може да има особено сега, когато времето почва да захладнява ?


Моето усещане за новия парфюм на Lancôme,

нов, защото туберозата и сметаната дават един съвсем нов прочит,

е усещане за дом, топъл дом, уютен, чист, любим в който винаги е празник,
защото в този дом живее семейство, което се обича
и ... се пекат сладкиши.
Страхотни домашни сладкиши с лешници и с масло.


Прекрасен, топъл, сгряващ аромат е La Vie Est Belle Intense, който носи много настроение и красота.

Да, животът е хубав!


Туберозата тук е много жизнерадостна, весела и сияйна. Сметаната е отчетлива, ясно доловима и омайващо уютна. И всичко останало е  цветно и вкусно.





Изключително подходящ за идващата всеки момент есен е La Vie Est Belle L'Eau De Parfum Intense. 
В неговата прегръдка няма да ви е тъжно, обещавам ви,  дори и в най-мрачния и дъждовен ден.


Като герои на снимките виждате още и Lancôme Tresor In Love, Lancôme Tresor Midnight RoseLancôme Tresor La Nuit - фрагранси, които също харесвам, както и една великолепна свещ Lancômе La Vie Este Belle, която запалена изпълва с аромата си цялата къща.


2 коментара:

  1. Имам първата версия на аромат, бе любов от първо помирисване. Аромат който ме върна в детството. И вчера случайно попаднах на новата концентрация , чиста любов и толкова невинна

    ОтговорИзтриване