"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 3 април 2015 г.

Dior Cheek & Lip Glow - Gel Rosissant Instantane Joues Et Levres

Дни преди Цветница
искам да ви подаря едно много цветно ревю
на
розов  тинт  за устни и за лице.

DIOR Cheek & Lip Glow




Dior Cheek & Lip Glow излезе с пролетната колекция за 2015 на Диор, за която повече можете да прочетете тук.
Не е лимитиран и влиза в постоянната колекция на Диор.
В началото, признавам, бях настроена скептично към този много нов и иновативен продукт, но след като поразгледах клипове от сайта на Dior ми стана много любопитно и реших да си го купя.

Взех го в началото на февруари и вече съм напълно влюбена в него.
Като червило Dior Cheek & Lip Glow - охлажда устните много приятно при нанасяне и дава един изключително естествен и ненатрапчив цвят, като финиша е по-скоро матов.
Цвят обаче определено има. И е траен.
Като руж - слагам само три точки от Dior Cheek & Lip Glow и леко размазвам и готово, стои много естествено, освежаващо и ненатрапчиво.
Пробвах го с два фдт и двата на Диор - DiorSkin Star 20 и новият Dior Air Fluid в 20 и в 23. Прекрасно стои и в трите варианта, като нюанс 20 може би е по-подходящ.
Опаковката е много приятна и красива.
В стъклено стабилно шишенце с метална капачка.
Четката е кръгла, по-точно сферична и леко голяма.
 В началото тинтът стои като някакво желе върху устните, но не се плашете, уляга и всичко става точно за секунди.
Не се разтича.
Не се събира в гънките.
Много нежен към устните и според мен не изсушава.
От ваша страна не са нужни никакви усилия, слагате и за секунди всичко е ок.
Цветът е много красив и същевременно е напълно естествен.

Все пак имайте предвид, че Dior Cheek & Lip Glow ухае силно на мента и то леко химично.
Ако не обичате мента, съжалявам, но това не е вашия тинт.
Ако обичате мента и харесвате лек, естествен, лесен, траен и ненатрапчив грим
пробвайте
Dior Cheek and Lip Glow,
може и да е за вас.

Количество - 10 мл.

Оценката ми е напълно заслужено 10/10.
**********
и нещо смешно по темата, а и извън нея - докато снимах Dior Cheek & Lip Glow Леонардо, моят снежен бял померан, ме издебна и не щеш ли го грабна!!!
Докато успея да го хвана, Леонардо разкъса напълно опаковката и се захвана с шишенцето - изпаднах в ужас, че ще го отвори и излапа! Леонардо обича много вкуса и мириса на мента даже някой път ми изпива ментовия чай, ох, да не говоря, че иска да пие и кафе,...въобще кара много бурен пубертет,.....та след дълга гоненица в която Леонардо хвърляше и гризеше шишенцето по всякакви възможни начини, аз проявих небивала за мен, натуралната блондинка, хитрост и с помощта на лакомства успях да си взема Dior Cheek Lip Glow и мога да докладвам резултати: вече е тествано шишенцето на удар, на натиск, на хвърляне, на какво ли не, и се оказа много здраво, по него даже няма следи от зъбите на Леонардо! и също  много радостно - и зъбките на Леонардо са здрави след цялото това приключение с мятане и гризкане на красивото диорско шишенце - страхотно!:))))
Съставът:
  След всичко това и с всичко това
Весела и Щастлива Цветница ви пожелавам!

6 коментара:

  1. Не бях обръщала внимание на тази козметична новост,но сега след като прочетох ревюто ми стана интересно и ще отида да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Какво симпатично шишенце!Аз обичам вкуса и уханието на ментата, така че няма да пропусна:)

    ОтговорИзтриване
  3. Това е продукта, който постоянно слагам и махам от кошницата . Някак си все му се чудя, все на ръка го пробвам . Изглежда много симпатично шишенцето .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много приятен продукт е. Разбира се, въобще не е задължителен.

      Изтриване