"

The Lady With The Little Dog - Joie de Vivre Blog - LifeStyle, Travel, Fashion, Art, Beauty, Music, Books, Health, Houses, Gardens, Wellbeing

петък, 30 май 2014 г.

Favorites/Любимци - MAC - Ice Mineralize Eye shadow

Здравейте, прекрасни:)

Завръщам се в блога с нова рубрика "Любимци/Favorites".
В нея ще пиша за всички тези beauty неща, които са ме очаровали.
Започвам с MAC, и по точно с
MAC - Ice Eye Shadow от колекцията Apres Chic.


MAC - Ice Eye Shadow е минерална сянка за очи.
2,2 гр. и е в съвсем простичка черна опаковка.
Бе пусната на пазара януари 2013 и аз си я купих от магазина на бранда в The Mall по препоръка на един от най-добрите бг мейк ъп артисти и консултанти Георги Асенов.






Не е ароматизирана и няма външен дъхоспиращ дизайн, нито пък кадифено калъфче.
Kaто нова тя бе много красива, но аз я взимах навсякъде със себе си при пътувания и както виждате вече е доста издълбана и омачкана.

Но въпреки това е изумително прекрасна:)
Ползвам я с изключително удоволствие вече почти 17 месеца, като я включвам в абсолютно всеки грим.
Най много ми харесва да я нанасям като хайлайтер точно под веждите и във вътрешния ъгъл на окото, обикновено суха и с четката 217 на MAC.

Но също така ми допадна и като хайлайтер на скулите, където за нанасянето и ползвам четка 116 на MAC.

MAC Ice притежава много красив и много трудно определим розово-прасковен - шампанско - бял цвят с естествен леко влажен блясък.  Може да се нанася суха и мокра.
Истински лед, който обаче грее , тъй като определено е в топъл нюанс.
Не се разсипва върху лицето ви. И според мен е много трайна въпреки, че аз не съм я нанасяла върху база.
Моето мнение е, че е изключително подходяща за светли кожи и за светли цветотипи.
За съжаление е лимитирана , а моята кутийка вече отива към края си.
Както и да е, смятам, да я потърся в e bay, тъй като, както разбрахте, много я харесвам.
А също да пробвам и другите минерални сенки на MAC.
Всъщност смятам да ги пробвам всичките:)

Оценката ми за MAC - Ice Eye Shadow e безусловно 10.
**********
Когато реших да направя тази рубрика Любимци/Favorites първото нещо за което се сетих беше MAC - ICE Eye Shadow.
A сега оставям снимките да говорят и ви пожелавам весел черен петък и още по-весел уикенд.
А вие имате ли си такъв супер-супер любимец?









Мисля, че добре личи на снимката това дискретно, но преобразяващо бледо сияние, което  Ice дава.

Очаквайте и други мои публикации в рубриката "Любимци". 
Скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар